A tak mě napadá..

01.01.2021


A tak mě napadá..

Kdyby kola byly čtverce
já na lavici kosočtverce
čmáral bych, jak za mlada!
Hance, ba I Věrce

A tak mě napadá,

Kdyby voda byla suchá,
pak netekla by sprcha
a na rande pak Milada,
nepřišla by, mrcha

A tak mě napadá,

kdyby staří byli mladí
no co vám na tom vadí?
prostě, jako za mlada,
pařili by, smradi..

A tak mě napadá,

kdyby pleší měli vlasy
jistě ozvaly by se hlasy
"No to je paráda"
ale i  "Já s tím nesouhlasím!"

a tak mě napadá

Kdyby kytky mely uši
A jak už každý tuší
zpíval bych jim "tramtadá"
to prý je hrozně vzruší

napadá mě spousta divnejch kravin
kterýma se nehorázně bavim: 


jak osedlat zavodního šneka
jak vylepšit geny pračlověka 


jak vyrobit perpetum mobile
jak udělat si dovnitř sopky výlet


jak přeměnit v mikrovlnce atom
jen tak z hlavy - a  nezaseknout se na tom

jak zasadit masožravý kytky
jak od manželky nedostávat výtky


jak zpojízdnit nakreslené auto
jak vyřešit tohle, ba i tamto

(možno vymýšlet další kraviny až do vyčerpání  vystupujícího, případně publika )





© 2021 Milan Šaffek. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky