Tak napůl

14.06.2021

Já bydlím v pronajaté půlce svého bytu

A z půlky výplaty už umím celkem přežít

A tak si žiju - v polovičním blahobytu

Lepší žít napůl, nežli vůbec nežít


Přestože zatím jsem byl spíše optimista

A moje sklenka je vždy spíše poloplná

Jako bych tušil, že teď osud něco chystá

Já polo-Pražák, z malého polo-Brna


Každý den odvedu kus poloviční práce

z té pak mám oprávněně poloviční radost

někdy však musím přesto preventivně bát se

hřebínek že by na mé hlavě (z půlky) narostl!


Zdá se že osobnost jsem napůl rozdělená

Jeckyl I Hyde se skrývaj uvnitř, někde v těle

to by vám nejspíš řekla moje drahá žena

když jedním z nich si večer lehá do postele


Jedna z mých půlek by si chtěla život užít

ta druhá zase touží trávit volno dřinou

tak denně perou se dvě části - v jednom muži

jedna z nich prý se možná trápí, polo-vinou!


Ref.2 Každý den odvedu kus poloviční práce..


Ušel jsem za svůj život polovinu cesty

a zhruba půlka ještě možná mi tak zbývá

ciferník ukazuje zhruba na půl šestý

v půllitru leží půlka zvětralýho piva


A tak jsem vlastně celkem napůl spokojený

stojím tu v kraťasech, triku a polobotkách

vždyť všichni jsme už v sítích polo-propojený

A svět je krasný , jak na facebookovych fotkách!


Ref.3 Každý den odvedu kus poloviční práce..


© 2021 Milan Šaffek. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky