Korona

02.04.2020

Korona

horší než obrna
horší než do Brna!
horší než jed!

Teplota
zvedá se o stupně
schvátí mě postupně
tady a teď


Samota
horší než robota
to radši do práce
věřte bych, šel


Na gauči
trávím už osmý den
co bude za týden?
to není fér!


Pomalu hlava mi stávkuje

žena se pomalu pakuje
děti se zavřely v kuchyni
Pes vyje celý den v předsíni

nakoupit

bojím se vyrazit
mohl bych se nakazit
no to je hned

zákazy 
valí se ze všech stran
za co jsem potrestán 
co jsem proved?


deprese

to človek nesnese
na téhle adrese 
týden už jsem!

agrese
zvedá se pomalu 
dobrého pomálu
každičký den


Pomalu hlava mi stávkuje
žena se pomalu pakuje
děti se zavřely v kuchyni
Pes vyje celý den v předsíni 

Pražáci

ti nám to zpackali!
na hory spěchali
no to chce klid!

roznesli 

infekci virovou
teď masku plynovou
musím nosit


Pomalu hlava mi stávkuje
žena se pomalu pakuje
děti se zavřely v kuchyni
a já vyju celou noc v předsíni!

© 2021 Milan Šaffek. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky