Černá ovce

02.04.2020


Jsem trochu černá ovce
ztracené generace
ve světě připadám si
tak trochu lehce ztracen


Jsem rozmar evoluce
shluk neuronů a buněk
inteligentní prudce
chytrý jen nepatrně


Ref:
Jsem dítě schopných otců
syn starostlivých matek
potomek dávných lovců
a taky trochu spratek!


Jsem loutka bez provázku
z odštěpků vyrobená
výrobek na zakázku
už jenom chybí cena


Jsem rebel bez příčiny
ignorant televizní
laciná cetka z Číny
proč to tak blbě vyzní?


Ref:
jsem vzorný zaměstnanec
poctivý plátce daní
doma jsem alfa samec
v práci jsem zvíře stádní.


jsem vlastník navigace,
připojen na družice
smartfonům vládnu hladce
zbývá jen neztratit se

© 2021 Milan Šaffek. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky