Návrat do reality

01.05.2020

Tak už to končí, věř mi to, kámo

utekl rychle ten marnivej čas.
v autě si zapnu hit "pondělní ráno"
ten urputnej tanec teď začíná zas!

čeká mě už jen návrat do reality

skončila Havaj, vypršel čas
ještě je šance, vrátit se do ulity
tak hochu spěchej, než zloměj ti vaz

Míhaj se kolem jen baráku stíny.

z betonu skelety , prázdnota, šeď
proč do ran svých osudů vrážíme klíny
jsme podivní tvorové z planety "Svět"

čeká mě už jen návrat do reality

skončila Havaj, vypršel čas
ještě je šance, vrátit se do ulity
tak hochu spěchej než zloměj ti vaz!

Teď už mě čekaj jen grafy a cíle

a kafe šedý jak rezavej plech
snad marně čekáš že přijde ta chvíle
Až potoky vlijou se do vesmírných řek

čeká mě už jen návrat do reality

skončila Havaj, vypršel čas
ještě je šance, vrátit se do ulity
tak hochu spěchej než zloměj ti vaz!

V křesle se propínaj má tuhnoucí záda

prsty se křiví, hlava upírá zrak
do cizích realit cítím že padám
nemůžeš zastavit ten rozjetej vlak

čeká mě už jen návrat do reality
skončila Havaj, vypršel čas
teď už je pozdě vrátit se do ulity
Není kam spěchat... když lámou ti vaz




© 2021 Milan Šaffek. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky