Počítám dny

17.11.2020

Počitám dny, ač nejsem velkej počtář

a kalkulačky dávno vyšly z módy
zkouším to z hlavy , zvládnu to už do sta
někdy pak cvičně spočítám si schody


Počítám dny, a beru to už vážně
V tomhle jsem, na mou duši asi trochu pedant
Možná je to ode mě až nehorazné
Ale já přesto odradit se nedám!


Počítám dny, já přiznávám se k tomu
Zimní I letní, všechny spočtu šmahem
Já počítám je v bytě činžovního domu,
V garsonce, v pátém patře, nad výtahem


Počítám dny, ač paměť mi už slábne
Kdy jsem s tím začal - to ani vlastně nevim
Přestože hrozí, že mi z toho hrábne,
Slibuju že v tom nikdy nepolevím!

© 2021 Milan Šaffek. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky